Majlis Penutup Penghayatan Ramadhan 2010

Sempena Ramadhan Almubarak 2010 ini, Sekolah Kebangsaan Parit Baharu telah mengadakan Program Penghayatan Ramadhan. Bermacam pengisian diadakan antaranya Tadarul membaca alQuran, Kutipan derma anak Yatim dan Tazkirah Ramadhan. Dan akhirnya pada 3 September 2010 telah diadakan Majlis Penutup Penghayatan Ramadhan 2010
Program ini bermatlamat untuk memberikan pengetahuan kepada anak-anak kecil ini tentang teistimewaan dan kelebihan bulan Ramadhan yang perlu dimanfaatkan.
Kalangan anak-anak kecil yang khusuk mendengar alunan ayat-ayat suci alQuran didalam majlis Khatam Al Quran yang turut diadakan.

Pada majlis penutup ini juga telah disampaikan sumbangan Aidil Fitri kepada beberapa anak Yatim hasil daripada kutipan derma daripada murid-murid, guru-guru dan kakitangan sekolah. Semoga usaha murni ini akan mendapat ganjaran daripada Allah...
Dikesempatan ini juga saya sebagai admin Web ini mengucapkan SELAMAT HARI RAYA maaf zahir dan batin kepada semua pembaca dan pengikut. Semoga aidil fitri kali ini lebih bermakna dan ceria.